Pärast 20 aastat on virtuaalne bänd saavutanud oma sügavaima tagasituleku – nad viivad selle 2026. aastal Ühendkuningriiki, Iirimaale ja Euroopasse. Ja seekord on fännidel kõikjal – nendel lavadel ja kaugemalgi – võimaldatud pääs sündmusele, mida nad tõenäoliselt veel pikalt mäletavad.
Mis puudutab žanreid ületavaid etteasteid, mida Gorillazelt oodata võib, siis hip-hopis, rokkmuusikas, dubis ja peaaegu kõiges muus, milleks te neid alates virtuaalse bändi asutamisest 2000. aastal liigitada soovite, on kõik lubatud. Võib öelda, et kollektiiv, mis neid nelja animeeritud tegelast ees laulis, on muutnud iga oma albumi elavaks eksperimendiks ja on nüüd viinud selle live-šõu uutesse kõrgustesse kogu Ühendkuningriigi, Iirimaa ja Euroopa paikades. Kuid hoolimata sellest, millise žanrikastiga te end kõige mugavamalt tunnete, nimetame seda etendust 21. sajandi üheks veenvamaks live-etteasteks. Kas te mäletate bändi selle revolutsioonilise alternatiivse hip-hopi heli poolest või olete lihtsalt uudishimulik viimaste globaalsete rütmide suhtes, millega ta hiljuti albumites mänginud on, 2026. aasta lisab sellele erakordsele narratiivile veel ühe peatüki. Pileteid sellele üritusele saab osta 21. novembril 2025 kell 10.00. Kinnitatud asukohtade hulgas, kus bändi näha saab, on BP Pulse Arena, First Direct Arena Leedsis, Utilita Arena Cardiff ja Motorpoint Arena Nottingham. Kui elate Iirimaal, saate neid otseülekandes kuulda 3Areena laiemas Dublinis. Kui lähete järgmisel aastal Barcelonas toimuvale Primavera Soundile, saate neid ka seal, Parc del Fòrumis näha.
"This Is ALIVE!" tuur toob Gorillaze 2026. aasta jooksul mitmetesse Ühendkuningriik, Iirimaa ja Euroopa paikadesse. Ettekanded võimaldavad publikul kogeda virtuaalse ja füüsilise kohaloleku kombinatsiooni. Neid ümbritsevad tohutud projektsiooniekraanid, mis viskavad animeeritud tegelased – bändi "liikmed" – nende keskele koos virtuaalse kohaloleku või bändi tegelasi animeerivate artistide füüsilise kohalolekuga laval.
Mida siis oodata "This Is ALIVE!" etendusest? Alustuseks ei ole see teie tüüpiline kontsert. Erinevalt teistest bändidest pakuvad paigad, kus bänd mängib, publikule multimeediakogemust. Ja see on eriti ettearvamatu. Bänd on tuntud selle poolest, et laseb külalisesinejatel laval oma kohalolekuga lauludele kaasa aidata – seda sama kohalolekut, mida külalised näivad rütmidesse sisestada.
Olgu see siis vaid puhas kohalolek või nende virtuaalne kohalolek, mis räägib läbi tohutute seadistuste tohututes kohtades, kus bändile meeldib mängida, on see kogemus, mis pole mitte ainult fännidele, vaid näib inspireerivat (ja võib-olla isegi hirmutavat) fännide vanemaid. Iga esitus annab tuttavatele lauludele uue vormi ja võimaldab bändil väljendada huvitavaid suundi, milles nende kunst on arenenud. Tulevased areena-etendused lubavad – bändi iseloomulikul moel – palju enamat kui kogemust, millele salvestust kuulates võiks ligi pääseda. Üks kindel reegel jääb püsima: stuudiosalvestisele jäädvustatu taastamisel live-etendusel lubavad bänd ja ettekanne intensiivset kogemust sellest, mida laul "tähendab" sel hetkel. Miks minna bändi areenale esinema vaatama? Sest nad on areena kui ruumi ülendanud ja vallutanud; sest areena on teatud mõttes nende oma. See intiimsus oli võimas väljendus sellest, mida võimud püüdsid meid eelmisel aastal pärast Rock Werchterit veenda: et areena saaks olla muusikahuvilisele mugav koht ja et täiustatud festivali esinemine võiks samuti olla. Seda mugavuse ja fänni isikuga ühendust hõlbustab ostja kaitse ja piletite kontrollimise süsteemide tugevus järelturul.
6/3/2026: Primavera Sound Barcelona 2026 Pass Piletid
7/2/2026: Rock Werchter 2026 Festival Pass Piletid
7/4/2026: Rock Werchter July 4 Piletid
8/13/2026: Way Out West Festival Pass Piletid
8/15/2026: Way Out West Festival with Gorillaz Piletid
Tottenham Hotspur Stadium Piletid
M&S Bank Arena Liverpool Piletid
Motorpoint Arena Nottingham Piletid
Aastal 1998 kujutasid muusik Damon Albarn ja karikaturist Jamie Hewlett ette virtuaalset bändi. See oli nii satiir pop-superstaaride loomisest kui ka raamistik suurematele ambitsioonidele. Kontseptsioon: neli fiktiivset muusikut fiktiivsete taustalugudega, elades fiktiivses stuudios (Kong), mängides fiktiivset muusikat. Reaalsus: midagi hoopis veidramat ja imelisemat.
Gorillaze esimene album (2000) on julge just seetõttu, et tegemist on trip-hopi aktiga hip-hopi pretensioonidega, tehes rock-akti punki poosidega. Võiks arvata, et see oleks kohutav idee, kuid tegelikult loob Gorillaz mõnedele põnevalt visuaalset muusikat. Videod ei tohiks muusikale varju heita. "Dare" vallutas eetrid, säilitades samal ajal kunstilise aususe, näidates, et tootmineksperimendid ja popi haare ei välista teineteist.
"Plastic Beach" keskendub koostööle, nüüdseks kuulsale "Plastic" stuudiokoostööle, mis toimus albumi loomise ajal. Selle ajastu esitusloendid räägivad iseenda eest. Kuid kõige tõsisema mõju avaldab albumi produktsioon. Selle kuulmine, selle esimene kuulmine, on tegu, mis jääb korduvalt meelde.
Projekti keeldumine järgimast ühtegi ennustatavat stiili või seotud toonikomplekti on hoidnud loojad ja publiku kaasa haaratuna lõputus uuesti leiutamise tegevuses.
Piletite müügile tuleku ajastus üksikute kontsertide jaoks varieerub kontserdipaiga ja turu järgi, kuid need kuupäevad avaldatakse tavaliselt paar kuud enne esinemist. Teatatakse etendustest ja nende määratud võõrustajalinndest. Piletid lastakse tavaliselt välja kolmes etapis, fänniklubi liikmete, krediitkaardiomanike või kontserdipaiga liikmete eelmüügi võimalustega enne avalikku müüki. Nende eelmüügiakende tundmine on ülioluline. Bändi ametlike sotsiaalmeedia jälgimine ja kontserdipaiga esimesed teadaanded suurendavad oluliselt võimalusi piletite saamiseks nende akende jooksul esmase turuhinna tehingu käigus.