Kui soovite näha üht rokkmuusika mõjukamaid tegijaid, peate plaane tegema aegsasti. Te ei pea mitte ainult hindama sügavat, rikkalikku "helilist arhitektuuri", mille Josh Homme ja tema bändikaaslased on ligi kolme aastakümnega üles ehitanud, vaid peate teadma ka seda, et "Catacombs Tour" on tõenäoliselt teie viimane võimalus näha bändi intiimsetes kohtades lähitulevikus. Teil veab: just seda see tuuri osa lubab, kuigi varasematel tuuridel esineti suuremates ruumides ja staadionidel. Sellest hoolimata ei ole Catacombsi kontserdid vähem põnevad ega rasked. Mis puutub staadionidesse? See on hoopis teine teema. Eesoleval tuuri etapil külastavad Homme ja Co. mitmeid ikoonilisi kohti, sealhulgas tõenäoliselt Euroopa suurimaid ehitisi, ning esinevad peaesinejatena mitmel suurel muusikafestivalil. Tuuri nimi ise meenutab nende varajaste sessioonide võimsat intensiivsust, mida mängiti maapõues kõrbes. See tähendab, et bänd esitab mitmeid väga sügavaid lugusid – materjali, mis paneb publiku tundma, justkui oleks nad osa millestki erilisest, et nad tõesti tunnevad ja armastavad seda bändi. Lisaks sellele viitab tuuri nimi, et oodata tuleb narratiivsete kaarte ja improvisatsiooniga etteastet, mitte masinlikult iga õhtu sama lugu mängivat (vrd Bruce Springsteen ja E Street Band). Ja see on tõsi! Tõepoolest, vaiksem ja intiimsem esinemine QOTSA poolt. Aga tõsiselt, inimesed, oodake kaasahaaravat, narratiivipõhist elamust, millel on ühtne setlist, mis pakub suuri temaatilisi hetki laulutsükli jooksul, kasutab valgusdisaini täielikult ära ja hoiab kohalikku kõrbekanti helitaustana kõigele, mis saalis toimub (nii ütleb Don't Fear The Reaper). Tavaliselt on bändi lisalugudes esindatud kõige hümnilisem materjal; nad esinevad sellise intensiivsusega, et võite palveräti kuivaks pigistada. Osa sellisest materjalist selles kontserdis paneb kontserdikülastaja tundma, nagu teaks ta salajase seltsi initsiatsioonilaulu. Ja see on juba midagi, arvestades, et kontserdi esimesed 2/3 panid teie kõrvad juba kumisema ja teie üliinnukas, võib-olla isegi veidi segaduses aju püüdis töödelda QOTSA uusima albumi "live-kontserdi" salvestust. See on ka märkimisväärne, arvestades väga tihedat muusikalist esitust, mis teenis kontserdi esimest osa kui mitte nii salajane initsiatsioon publikule. QOTSA live-esituse kuulmine tähendab nüüd teadmist, et publik on osa millestki nii tervislikust kui raskeroki muusikakogemusest. Ja ometi on kontserdikogemus alati nii varieeruv, sest artistidel on erinevad lähenemised "live-kontserdil" esinemisele. Isegi kõige teadaoleva ja oodatava juures hõljub alati üks küsimus, midagi sellist nagu "Mis edasi?"
Ostmine järelturu piletiturul nõuab tähelepanu, kuid Ticombo platvorm kaotab sellele turule omased ostjahirmud. Iga kirje on põhjalikult kontrollitud, nii et ostjad peavad muretsema vaid esinemisele jõudmise pärast. Erinevalt paljudest selle turuga seotud osalejatest oleme me tõelised fännid, kes otsivad tõelisi sidemeid. Meil pole vaja hinda üles kruvida ja kasumit teenida teiste armastusest elava muusika kogemise vastu. Me oleme teiega pileti hankimisel ja oleme teiega kogu tee sissepääsuni.
Queens of the Stone Age'i kahe alati teretulnud esinemise puhul oleme kinnitanud, et teie pilet on turvaline. Ja kui soovite bändi kohta rohkem lugeda, oleme nende Wikipedia lehe päisesse lisanud lingi. Enne lahkumist oli endine trummar Joey Castillo bändi jaoks oluline mängija, panustades mitmele nende kõige olulisemale albumile. Aastate jooksul on mitmed teised koostööpartnerid nende salvestusi rikastanud. See liikuv liikmelisus võib tunduda viitavat teatavale ebastabiilsusele, kuid tegelikult see tugevdab bändi identiteeti, pidades Homme'i visiooni võrrandi konstantseks. Iga kord, kui nad toovad sisse uue liikme, saab bänd veidi värsket tekstuur, jäädes siiski... bändiks. See, mida nad on teinud, ületab lihtsa ja liiga levinud ülesande lihtsalt "mitte muutuda nostalgiaetteasteks". Nad liiguvad edasi, säilitades asjakohasuse ja teevad seda ausalt. Nad ei tee kompromisse tasuta lõuna saamise nimel ega takerdu lõpututesse minevikuhiilgusest harjutustesse. Albumite kuulamine pole sama, mis hambaarsti juures käimine. See on pigem nagu väga veetleva, veidi kurjakuulutava vampiiri poolt võrgutamine. Albumikontseptsioon kõrbes raadiojaamade läbitud teekonnast lisas narratiivse elemendi, samas kui Grohli külalis-trummiradade tegemine oli tore ja aitas rõhutada juba niigi häid lugusid. Pean aga ütlema, et ma oleksin tahtnud rohkem seda tumedat, kõhedat õhkkonda, mis "Era Vulgaris" mõnel lool on levinud "Lullabies to Paralyze" läbi, sest see pani selle albumi tõesti silma paistma selles muidu sarnase kõlaga plaatide rühmas. Kuid frantsiisilood nagu "Little Sister" ja "In My Head" "Lullabies'is" on suurepärased, vinge lood, mis on ka sissejuhatuseks põhimõtteliselt kõikidele teistele Queens of the Stone Age'i albumitele. Need on heliliselt eristuvad, kuid hõlmavad ka suure osa sellest, mis teeb mitmekesisuse QOTSA tunnusmärgiks kogu nende kestvuse jooksul.
Selle turvalisuse raamistiku abil saab keskenduda tulevasele kontserdile, mitte makse turvalisusele. Queens Of The Stone Age'i piletite eest maksmine maksab raha. Makseviisid on sama mitmekesised kui publik, mida grupp ligi tõmbab. Aktsepteeritakse Visa, MasterCardi, American Expressi ja Discoverit, pluss mõned makseviisid, mis ei ole enam väga levinud – need hõlmavad tšeki posti teel saatmist või makse tegemist telefoni teel. Kuid kaks peamist alternatiivset meetodit on PayPal (neile, kes eelistavad oma krediitkaarti otse mitte anda) ja sularaha kasutamine ühes mitmest füüsilisest asukohast. Põhilise ostuprotsessi järgimine annab ka võimaluse oma ostu uuesti hinnata. Ekraanil nähtav kogumaksumus koos lisatud mugavustasuga võib tekitada kahtlusi ja ajendada tühistamist. Kuid kui tellimus kulgeb hoopis e-pileti teed saidilt mobiilseadmesse, lisades kodus printimise kulu, võib tekkida kiusatus seda mitte kasutada ja seega säästa bensiini ja printerivärvi. Alternatiivina võiks lihtsalt raha säästa ja näha mõnda teist etendust, kui füüsilise pileti tellimise teekond tundub liiga pikk, liiga paljude võimalustega tellimust uuesti hinnata ja tühistada.
7/13/2026: System Of A Down Piletid
7/4/2026: System Of A Down Piletid
7/18/2026: System Of A Down Piletid
7/19/2026: System Of A Down Piletid
6/29/2026: System Of A Down Piletid
7/10/2026: System Of A Down Piletid
7/6/2026: System Of A Down Piletid
7/8/2026: System Of A Down Piletid
11/22/2025: Queens of the Stone Age Piletid
7/2/2026: System Of A Down Piletid
Tottenham Hotspur Stadium Piletid
Ippodromo Snai La Maura Piletid
OPEN AIR PARK DÜSSELDORF Piletid
Saenger Theatre New Orleans Piletid
Florence and the Machine Piletid
Rainbow Kitten Surprise Piletid
Electric Light Orchestra Piletid
Nick Cave & The Bad Seeds Piletid
Kõige märkimisväärsem viimane areng on teade 2026. aasta staadionituurist koos Foo Fightersiga, mis viib bändi täiesti uuele skaalale Catacombsi tuuri intiimsetest kohtadest. See paarimine on igati loogiline, arvestades, et Homme ja Grohl on olnud sõbrad üle 20 aasta ning Grohli trummimäng albumil "Songs for the Deaf" aitas määratleda selle albumi jõulist heli. Staadionituuri üksikasjad on veel selgumisel, kuid sellised kohad nagu Olympiastadion Berlin ja PGE Narodowy näitavad, et nad sihivad üsna hiiglaslikke ruume.
Uue albumi kohta pole midagi teatatud, kuid varasemaid mustreid arvestades töötab bänd tõenäoliselt uue materjali kallal, et seda peagi avalikustada. Nende tavapärase protsessi kohaselt võtab bänd aega uue materjali kirjutamiseks ja välja töötamiseks koondatud sessioonidel, enne kui albumist teatatakse. Vaikne periood pärast Catacombsi tuuri tähendab tõenäoliselt, et nad on sellise kontsentreeritud töö keskel. On mitu tegurit, mis mõjutavad pileti hinda, sealhulgas esinemispaiga suurus, istekoha asukoht ja nõudlus. Näiteks Catacombsi tuuri teatrietenduste hinnad on staadioniesinemistest väga erinevad. Samas, isegi sama tuurielemendi piires võivad piletihinnad olla üsna arusaamatud. Näiteks miks peaks Euroopa tuuri teatri pilet maksma rohkem kui Põhja-Ameerika staadioni pilet? See turg annab teile võimaluse näha neid hinnaerinevusi (või mitte) ja teha otsuseid oma kriteeriumide alusel. Siin pole VIP-pääsmeid; lihtsalt palju võimalusi näha "First It Giveth" elavas esituses erinevates kontekstides. Paljudesse teistesse olulistesse kohtadesse viivad nende tuurid neid laia valikut asukohtadesse. Konkreetsed üksikasjad, kus nad tuuritavad, avaldatakse pärast tuuride algust.