Euronics, Euroopa juhtiv elektroonikatarbijate jaemüüjate rühm, on lansseerinud uue strateegilise kaubamärgi algeteksti kampaaniateks, mille eesmärk on esile tõsta tarbeelektroonika ja kodumasinate lai valik, mis on saadaval selle üle 25 riigis asuva suure hulga poodide ja veebisaitide kaudu.
Pikaajaline strateegia toetab kaubamärgi visiooni olla klientide esimene valik, saades samal ajal kaubanduses silma paistvaks. See on paigutatud kui Euronicsi kaubamärgi suurim investeering alates selle loomisest 1990. aastal.
Juurdepääs mitmele platvormile
Euronicsi mitme platvormi lähenemine on loodud pakkuma ainulaadset ja terviklikku ostukogemust ja teekonda. Nagu on rõhutatud, võivad tarbijad oodata laia valikut tooteid mis tahes jaekaupluses või veebisaidil üle Euronicsi 25+ riigi.
Samuti pakutakse isikupärastatud teenust asjatundlike soovituste kaudu, tagades, et kliendid teevad teadlikud otsused ja saavad kasu parimatest võimalikest toodetest koos laia valiku seadmetega, mis vastavad kõigile eludele, vajadustele ja hooldustasemetele.
“Kampaaniad asetavad Euronicsi iga kliendi teekonna keskmesse,” märkis Euronics Internationali juhatuse liige ja tegevdirektor Jonas Olsson. „Uus kaubamärgi staatus kinnitab meie pühendumust parimatele hinna, teeninduse ja asjatundlike nõuannete pakkumisele. See on märgiline samm Euronicsi jaoks, mis tähistab pidevat kasvu, mis tugineb meie ainulaadsele assotsiatsioonimudelile.
Lisaks on kampaania suunatud sellele, et tuletada klientidele meelde iseseisvate edasimüüjate väärtust. See edendab Euronicsi positsiooni kohaliku eksperdina ja annab liikmetele võimaluse edasi anda oma kohalikele kogukondadele.
Visuaalse identiteedi tõukejõud
See uus strateegiline kaubamärgi staatus tutvustab ka kaubamärgi visuaalse identiteedi märkimisväärset paranemist ja värskendamist. See visuaalne uuendamine hõlmab kaasaegseid ja dünaamilisi graafilisi elemente, mille eesmärk on tarbijate kaasamist suurendada, jättes samal ajal püsiva mulje.
Lisaks on kaubamärk juurutanud ka ainulaadse helibrändingu elemendi. See heliline identiteet lisab eristatava mõõtme ja aitab kaasa Euronicsi terviklikule ja meeldejäävale kohalolekule turul.
Euronicsi visuaalse identiteedi värskendamine, nagu rõhutas Olsson, "peegeldab meie kaubamärgi pidevat arengut. Hoolikalt valitud uued elemendid peegeldavad meie pühendumust kvaliteedile ja uuendustele tarbeelektroonika sektoris.
Laiem sihtrühm
Uute kampaaniate eesmärk on jõuda laiema ja mitmekesisema sihtrühmani, et tugevdada Euronicsi positsiooni tarbeelektroonika valdkonnas. Digitaalse kohaloleku tugevdamise ja isikupärastatud kliendikogemuste loomise kaudu soovib Euronics luua püsivaid suhteid oma klientidega.
Tõstmiseks ja turul silma paistmiseks kasutatakse ka kaubamärgi teadlikkuse platvorme, sealhulgas telesaateid, digitaalset turundust, sotsiaalmeediat ja traditsioonilisi reklaamikanaleid, nagu raadio ja trükimeedia.
„Oleme kindlad, et need investeeringud tugevdavad meie positsiooni turuliidrina ja süvendavad meie sidemeid klientidega kõigil turgudel. Meie pühendumus klientidele toob kaasa ühtse ja kaasahaarava kogemuse kõigis punktides – nii poes kui ka veebis,“ järeldas Olsson.
Lisateabe saamiseks külastage veebisaiti: www.euronics.com